Fornitore prufessiunale di arnesi elettrici

Cos'è una levigatrice a secco?

Drywall Sander hè una macchina populari trà i prufessiunali di a casa. Stu strumentu hè aduprata per liscia e superfici di drywall per fà a superficia pronta per esse prima è dipinta.

Smoothing drywall hè una impresa chì implica l'applicazione di trè strati di materiale di stuccatura. Dopu l'applicazione di a capa di finitura, pudete finisce u prucessu di sanding. A causa di u costu è di u tempu, duvete sabbiare i muri di secca solu una volta - è SEMPRE assicuratevi di portà una maschera mentre sabbiate.

Aduprà una maschera vi prutegerà da ogni polvera è particella mentre travagliate in u vostru travagliu. A sicurità deve esse presa in seriu in ogni mumentu.

Ci hè parechje opzioni di levigatrice di drywall dispunibili, ma u dirittu dipende di u vostru budgetu è a superficia chì travaglià. L'opzioni di levigatrice include:

Levigatrice a cavo portatile

Quessi sò i tipi di sanders utilizati da i prufessiunali. Disponenu di un boom add-on ideale per pareti è soffitti alti. Tuttavia, tendenu ancu à esse pisanti, putenti è caru per via di a natura di u so travagliu.

Levigatrice orbitale a secco

Questu hè un equipamentu ideale per l'aghjurnamentu di prughjetti residenziali. E postu ch'ellu hè a manu, pò sguassà tutte l'arruggini è a vechja pittura da e case. Questu fa un strumentu versatile, ma deve esse usatu cù una scala quandu e regioni di sabbiatura sò fora di u vostru scopu, cum'è i tetti, perchè ùn vene micca cù estensioni.

Blocco di levigatura manuale

Quessi sò sanders di drywall regulable, ideali per prughjetti di piccula scala, cum'è u nivellu di i bordi di u drywall. Questi blocchi sò ottenuti in anguli duali o unichi, chì li permette di sabbiate per spazii stretti senza affettà i muretti adiacenti.

Levigatrice turbo a secco senza polvere

Questa sander drywall hè dotata di un vacuum specificu per a cullizzioni di polvera è particelle. Hè ligeru è presenta una testa rettangulare, chì permette una manuvra faciule in anguli stretti, soprattuttu da persone abili.

Beneficii di l'usu di una lisciatrice di drywall

L'acquistu di una sander di drywall vi aiuta in parechje manere, paragunatu à sanding u muru cù e vostre mani. Eccu alcuni benefizii quandu si usa una levigatrice per drywall:

Superficie più grande quandu si sabbia

S'è tù avissi a fari lu a manu, vi tuccherà à sabbia constantemente u muru cù un bloccu sanding per un tempu, solu per copre tuttu u muru. Chì avissi a piglià assai tempu per compie un muru, è ci sò parechje più pareti da sabbiate.

In ogni casu, l'usu di una lisciatrice di drywall riduce a quantità di tempu chì avete da travaglià per sabbia un muru. A levigatrice di drywall hà una grande superficie per a lisciatura. Puderà lisciare più zoni nantu à u cunfini cù menu sforzu ch'è sabbiatu a manu.

Postu di travagliu più pulitu

Dopu à a lisciatura di e superfici, pudete vede una fina capa di polvera chì s'hè accumulata in ogni locu. Di solitu avete da spazzà è riunite u polu, chì hè difficiule di fà cù a finezza è u voluminu di a polvera, ma ùn avete micca bisognu cù una lisciatrice di drywall.

Le levigatrici per muratura a secco hanno una configurazione di vacuum chì aspirerà a polvera chì generate mentre a sabbia. Assicurarà chì tutta a polvera chì hè ghjunta da u sabbiatura serà pulita. Cù sta funziunalità, tu nun avissi a passari tantu tempu pulizia, dopu à u travagliu. Tuttu ciò chì duvete fà hè di scaccià u saccu di polvera in u bidone dispunibile adattatu, è avete finitu!

Aria più pulita più sicura

Hè sempre cunsigliatu di portà una mascara quandu sdrughjenu i mura, ma cù a funzione di ottene tuttu u polu chì volanu intornu à l'aria di a stanza, si sdrughjenu si riduce significativamente. A so funzione simile à l'aspiratore mantene a stanza menu cun particelle di polvera è più sicura per e persone chì si sbattenu di colpu.

Meno travagliu

I muri di sabbiatura generalmente necessitanu di lisciare e superfici per un bellu pezzu per chì i muri diventenu lisci. Ci vole tempu è sforzu, è hè stancu di fà.

Quandu si basa in u putere piuttostu cà u grassu di u coddu, u travagliu diventa più gestibile. Perchè a levigatrice di Drywall hè alimentata da l'electricità, facilita a sabbia di pareti è tetti. Tuttu ciò chì vi tuccherà à fà hè di trascinà a parte sander di a macchina à i mura, è cumincià à sabbia.

Cumu sabbiate in modu sicuru e superfici?

A sabbiatura di muru secca hè un travagliu periculosu è disordinatu da fà. A macchina hè benefica, ma ci sò qualchi protokolli di sicurità da seguità per riduce e probabilità di voi cum'è utilizatore si ferite.

 

Eccu alcuni cunsiglii per mantene a salvezza:

Sabbiatura propria

Quandu s'utilice a levigatrice, di solitu sabbiate u muru dopu chì ogni gesso o rende hè postu. Questu hè in generale innecessariu è un grande mess per pulizziari. Sanding ogni terza capa hè cunsigliatu è dopu chì u render o u gesso hè stata appiicata è secca.

Purtate occhiali protettivi è maschere

Quandu aduprate a sander drywall, ci sarà una quantità di polvera chì u muru pruducerà quandu si sabbia a superficia. A polvera pò dannà a vostra pelle, l'ochji è i pulmoni. Purtate occhiali protettivi è maschere per impediscenu di inalà a polvera.

Ventilazione

Quandu travagliate nantu à qualsiasi prughjettu cum'è pittura è sabbiatura, avete bisognu di ventilazione curretta. Cù a quantità di polvera chì pruducia, puderia copre tutta a stanza. Puderà suffocà dopu à un saccu di polvera hè cullatu. Apertura una finestra o porta mentre sabbiate e superfici per permette à l'ossigenu di scorri currettamente. In questu modu, site sicuru di fà longu ore di travagliu nantu à e superfici di sabbiatura.

Ùn spinghje micca

Quandu si spinghja u drywall, a levigatrice generalmente fa queste sgusciate è segni nantu à u muru. Mantene a levigatrice strettamente, ma trascinala da un latu à l'altru. S'ellu ci hè sgorgatura o ammaccatura, ùn sabbiate micca u muru, solu copre cù u gesso o rende.

Aduprate duie mani

A levigatrice di drywall ùn hè micca troppu putente quandu u tenete cù una manu. Sè vo aduprate una sola manu, a lisciatrice pò sciddicà, è pò esse periculosa. A sander si moverà, cusì tene cù duie mani per stabilità.


Tempu di pubblicazione: 29-sep-2021